Gratis verzending vanaf €50
Voor 17 uur besteld, vandaag verzonden!*
100 dagen bedenktijd
Advies op maat van vechtsportspecialisten

Klantenservice

  • Icoontje voor telefoon 085 06 06 391
  • Icoontje bericht 085 06 06 391
  • Icoontje e-mail klantenservice@fightstyle.nl

Fightstyle

De Werf 11

2544 EH Den Haag

The Netherlands

Naam

Veel gestelde vragen

Contact

Bezoekadres

Fightstyle
Stationsweg 27A
2675 AM Honselersdijk
The Netherlands
 

Klantenservice

Telefoonnummer: 085 06 06 391
Maandag t/m vrijdag 10.00 – 17.00 uur
 
Whatsapp: 085 06 06 391
 
Livechat via de website
Maandag t/m vrijdag 10.00 – 17.00 uur
 
Je kunt ook altijd gebruik maken van het contactformulier op deze pagina of e-mailen naar: klantenservice@fightstyle.nl. We doen ons best om je binnen één werkdag van antwoord te voorzien
Verzenden
Wij bieden drie verschillende verzendtijden voor onze producten:
  • Voor 17.00 uur besteld, vandaag verzonden
  • 2-4 werkdagen verwerkingstijd
  • 8-10 werkdagen verwerkingstijd
Je kunt de actuele levertijd van jouw product terug vinden bij de juiste maat van het product. Rechts van de prijs wordt hier de levertijd aangegeven en je ziet deze nog een keer terug onder de “Toevoegen aan winkelwagen” knop.
 
Bij een langere verzendtijd informeren we je altijd hierover per e-mail. 

Wij verzenden onze bestellingen via DPD en PostNL.

Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €4,95 voor bestellingen onder €50,00. Bestellingen boven €50,00 verzenden wij gratis. Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €7,95 voor bestellingen tot €100,00. Boven €100,00 verzenden wij gratis. De tarieven voor overige landen worden zichtbaar tijdens het afronden van de bestelling in stap twee.

Wij verzenden naar de volgende landen:
 
 België Hongarije Monaco Slovenië
 Brazilië Ierland Nederland Slowakije
 Bulgarije Italië Nieuw-Zeeland Spanje
 Canada Japan Noorwegen Tsjechië
 Cyprus Kroatië Oostenrijk Turkije
 Denemarken Letland Polen Verenigd Koninkrijk
 Duitsland Litouwen Portugal VEA
 Estland Luxemburg Roemenië Verenigde Staten
 Finland Malta San Marino Zweden
 Frankrijk Marokko Singapore Zwitserland
 Griekenland   
 
Staat jouw land er niet tussen? Stuur ons een bericht via bovenstaand contactformulier en wij kijken graag naar de mogelijkheden met je.
Zodra we jouw bestelling verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin een link om het pakket te kunnen volgen. Wanneer je deze na 4 werkdagen nog niet hebt mogen ontvangen adviseren wij je om te kijken in de map ongewenste e-mail of spam folder. Heb je ook hier geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.

Voor de meeste bestellingen maken wij gebruik van DPD. DPD bezorgt ook op zaterdag. Grote bestellingen zoals bokszakken worden met een andere vervoerder verzonden welk niet op zaterdag bezorgd. Voor meer informatie kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.

We adviseren je om altijd eerst in de brievenbus te kijken of het pakket daar bezorgd is of dat de bezorger een notificatie heeft achtergelaten over waar het pakket zich bevindt. Is dit niet het geval dan kun je bij jouw naaste buren aanbellen om te kijken of het pakket daar is bezorgd. Helaas gebeurd het soms dat de bezorger het pakket bij de buren bezorgd, maar hier geen notificatie over achterlaat. Ook wij vinden dit heel vervelend.
 
Mocht je hier nog niet mee geholpen zijn dan kun je het beste direct contact opnemen met DPD of PostNL, afhankelijk van de vervoerder voor jouw pakket. De klantenservice van DPD kun je bereiken op 085 0022222 en PostNL via deze link. Na een aantal vragen verbinden zij je vervolgens door met een medewerker.
 
Mocht je om wat voor reden dan ook geen contact op wensen te nemen met onze vervoerder of mocht je er na bovenstaand niet uit komen dan kun je ons altijd een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. Graag vragen we je om in de correspondentie jouw bestelnummer en probleem te vermelden.
 
Let op: wij kunnen tot 40 dagen na de verzending een onderzoek starten bij onze vervoerders betreft jouw bestelling. Na deze tijd is het niet meer mogelijk om de gangen van de zending na te gaan. Dit betekent dat wanneer dit termijn is verstreken wij ook niets meer voor je kunnen betekenen. Zorg er dus voor dat je tijdig contact met ons opneemt, zodat we dit zo snel mogelijk voor je recht kunnen zetten!
Retourneren
Wij brengen €6,95 retourkosten in rekening voor bestellingen uit Nederland, België en Duitsland. Retourkosten voor overige landen zijn hetzelfde als de verzendkosten.

Je krijgt bij ons 100 dagen bedenktijd vanaf het moment dat jouw bestelling is bezorgd.

Indien jouw bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet mag deze geretourneerd worden:
 
  • Je hebt de bestelling minder dan 100 dagen geleden ontvangen.
  • De verpakking is nog intact en kaartjes zijn aangehecht.
  • Het product verkeerd in nieuwstaat.
 
Let op: gebitsbeschermers en bandages kunnen alleen worden geretourneerd wanneer de verpakking intact en ongeopend is.
 
Mocht je bovenstaande producten toch naar ons retourneren dan kunnen we je hiervoor helaas niet crediteren. We brengen je hierover per e-mail op de hoogte en geven je de mogelijkheid om de producten opnieuw te ontvangen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
 
Bestellingen kunnen tot 100 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Wanneer een retour na meer dan 100 dagen bij ons binnenkomt in het magazijn kunnen we jouw bestelling niet meer in behandeling nemen. We brengen je hierover per e-mail op de hoogte en geven je de mogelijkheid om de producten opnieuw te ontvangen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
 
Voor producten die beschadigd, gebruikt, niet in de originele verpakking, met losse kaartjes worden geretourneerd behouden wij het recht om het aankoopbedrag niet of slechts voor een deel te retourneren. Ook hierover stellen wij je per e-mail op de hoogte.
Je kunt jouw bestelling eenvoudig retourneren via ons retourportaal. Klik hier om jouw aanvraag te starten. Nadat de aanvraag is afgerond kun je de producten in dezelfde verpakking naar ons retourneren. De kosten hiervoor zijn €6,95 voor retourneringen vanuit Nederland, België en Duitsland. Retourkosten voor alle overige landen zijn hetzelfde als de verzendkosten.
 
Uiteraard ben je ook vrij om op eigen gelegenheid met een vervoerder naar keuze te retourneren. In dat geval willen we je vragen om een kopie van de factuur bij te voegen in de bestelling, zodat we deze naar je kunnen herleiden.
Wij crediteren geen gemaakte kosten zoals betalingskosten en verzendkosten. Hierdoor kan het bedrag wat je gecrediteerd krijgt afwijken van het aankoopbedrag.

Ja, maar de korting die je hebt gekregen van ons komt hierdoor te vervallen.

Wanneer je een kickboks set bij ons besteld, bestel je een gebundeld product welk bestaat uit handschoenen en scheenbeschermers. Doordat je een set besteld krijg je van ons 10% korting op de aankoopprijs. Wanneer je één van de twee producten retourneert vervalt de korting, omdat je geen gebruik meer wenst te maken van de set aanbieding.

Wens je wel gebruik te maken van de korting dan dien je voor de juiste maat een nieuwe bestelling te plaatsen voor het hele set en de eerdere bestelling ook in zijn geheel te retourneren. Wij kunnen de korting niet op een andere manier verwerken.

Ruilen
Helaas kan ons systeem ruilen niet verwerken. Retourneer in plaats daarvan het artikel wat je niet wilt hebben. Wij zullen dit aan je crediteren en jij kunt een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel dat je wenst te hebben. 
 
Als je een artikel hebt gekocht met een kortingscode en deze is niet meer geldig, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen er voor dat je een persoonlijke code krijgt die je kunt gebruiken voor de nieuwe bestelling.
Bestellingen
Wanneer jouw bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk om deze te annuleren. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via onze klantenservice: 085 06 06 391. Deze is te bereiken van dinsdag t/m vrijdag tussen 10.00 – 17.00 uur. Mocht je buiten deze tijden een bestelling wensen te annuleren dan kun je hiervoor bovenstaand contactformulier gebruiken. We kunnen geen garanties afgeven, maar we doen ons best!

Wanneer je een pre order bij ons plaatst voor een uitverkocht artikel geven wij een verwachte leverdatum aan. Aangezien het hier om een verwachting gaat kan het zijn dat deze datum wijzigt. Is deze inmiddels verstreken? Neem dan contact met ons op via bovenstaand contactformulier.

Een bestelling kan om verschillende redenen retour worden gestuurd naar ons. De meest voorkomende zijn:
 
  • Een pakket wordt geweigerd aan de deur.
  • Het adres is onjuist.
  • Het pakket is afgeleverd op een servicepunt en nooit opgehaald.
 
Aan deze retourzending zitten kosten verbonden. Voor elke bestelling die op deze manier retour komt bij ons betalen wij €6,95 aan onze vervoerder.
 
Wanneer we een bestelling retour krijgen zonder dat deze door jou is ontvangen nemen we altijd contact met je op om te vragen of je de bestelling nogmaals wenst te ontvangen. Vervolgens gaan we kijken waar het door komt dat de bestelling retour is gestuurd. Wanneer de fout bij ons of onze vervoerder ligt nemen wij deze kosten op ons en versturen we de bestelling kosteloos opnieuw naar je op.
 
Echter wanneer de fout bij jou ligt berekenen we de gemaakte kosten door. Wanneer je de bestelling niet opnieuw wenst te ontvangen trekken we de kosten af van het te crediteren bedrag en wanneer je de bestelling wel opnieuw wenst te ontvangen dien je eerst de retour- en verzendkosten te betalen voor we de bestelling opnieuw naar je versturen.

Onze excuses! Het is natuurlijk onwijs vervelend wanneer zoiets gebeurd. Gelukkig kunnen we met ons systeem inzien wat er verkeerd is gegaan en dit voor je rechtzetten. Graag willen we je vragen om via bovenstaand contactformulier ons een bericht te sturen. Vermeldt hierin jouw bestelnummer en wat er mis is gegaan, dan gaan we direct voor je aan de slag! Je kunt dit doen tot 14 dagen nadat je jouw bestelling heb ontvangen. Na deze tijd kunnen we jouw bericht helaas niet meer in behandeling nemen.

Garantie
Op al onze producten krijg je van ons 1 jaar garantie op productiefouten. Let op: slijtage is iets anders dan een productiefout. Wanneer we vastgesteld hebben dat het om een productiefout gaat zullen wij dit product vervangen voor een nieuw product.
 
Mocht dit niet mogelijk zijn, omdat het product niet leverbaar is of wegens andere redenen, dan zullen we het aankoopbedrag terugstorten op jouw rekening.
 
Let op: wij bieden geen garantie op het vormingsproces bij gebitsbeschermers. 
Wanneer jouw product binnen een jaar na aankoop kapot is gegaan kun je onze hierover een e-mail sturen naar klantenservice@fightstyle.nl. Belangrijk is dat je in jouw e-mail het bestelnummer vermeldt samen met het defect. Om het proces te bespoedigen adviseren we om direct foto’s mee te sturen. Het is belangrijk dat op deze foto’s ook duidelijk te zien is om welk product en welk merk het gaat.
 
Op al onze producten krijg je van ons 1 jaar garantie op productiefouten. Let op: slijtage is iets anders dan een productiefout. Wanneer we vastgesteld hebben dat het om een productiefout gaat zullen wij dit product vervangen voor een nieuw product.
 
Mocht dit niet mogelijk zijn, omdat het product niet leverbaar is of wegens andere redenen, dan zullen we het aankoopbedrag terugstorten op jouw rekening.
 
Let op: wij bieden geen garantie op het vormingsproces bij gebitsbeschermers. 
Webshop
Je kunt bij ons betalen met:
  • iDeal
  • PayPal
  • Klarna
  • AfterPay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Bancontact / Mister Cash
  • Bankoverschrijving
Ja, al onze prijzen worden getoond inclusief 21% BTW. 
Volg het stappenplan hieronder:
  • Kies de producten uit die je wilt hebben en plaats ze in jouw winkelwagen. 
  • Klik op jouw winkelwagen rechtsboven en kies voor bestelling afronden.
  • Vervolgens kies je voor één van deze opties: 1. Inloggen 2. Afrekenen als gast 3. Registreren
  • In het volgende veld vul je alle benodigde gegevens in.
  • Hierna klik je rechtsonder op volgende stap.
  • Kies de gewenste verzendmethode en klik weer rechtsonder op volgende stap.
  • Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode en klik je rechtsonder op volgende stap.
  • Check of jouw bestelling klopt en kies rechtsonder voor kopen.
  • Hierna dien je de instructies op te volgen van de door jouw gekozen betalingsprovider.
  • Is de betaling gelukt? Dan is je bestelling geslaagd en ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Tip: heb je deze niet gekregen? Check dan ook even je spamfolder of map met ongewenste e-mail.

Kom je er toch niet uit? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.

Helaas komen onze e-mails regelmatig in de map ongewenste e-mail of spam folder terecht. We adviseren je dan ook om eerst in deze mappen te kijken. Heb je ook hier geen bericht van ons ontvangen? Check dan ook even of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven. Kom je nog steeds niet verder? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.

Sportscholen & Personal Trainers
Uiteraard! Wij bieden sportscholen en personal trainers speciale tarieven aan. Wil je hiervoor in aanmerking komen dan dien je een zakelijk account aan te maken op onze website. Vervolgens kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. In het bericht vragen we je om jouw gegevens nogmaals te vermelden. Wij beoordelen dan jouw aanvraag en brengen je hiervan per e-mail op de hoogte.
Uiteraard! Wij bieden sportscholen en personal trainers speciale tarieven aan. Wil je hiervoor in aanmerking komen dan dien je een zakelijk account aan te maken op onze website. Vervolgens kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier. In het bericht vragen we je om jouw gegevens nogmaals te vermelden. Wij beoordelen dan jouw aanvraag en brengen je hiervan per e-mail op de hoogte.
Producten
We streven ernaar om voor elk product een maattabel te hebben. Deze kun je terug vinden bij de afbeeldingen van het product zelf of in de footer van onze website. Wanneer er voor jouw product geen maattabel is of wanneer je na het zien van de maattabel twijfelt of advies wilt kun je ons altijd een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.
Stuur ons een bericht via bovenstaand contactformulier. Wij gaan dan voor je aan de slag om te kijken of we het product nog voor je kunnen bestellen. 

Ontvang 5% korting op jouw eerste bestelling

En schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

Sign in

No account yet?

Begin met typen om de producten te zien waarnaar u op zoek bent.
Shop
0 Verlanglijst
0 items Cart
Mijn account
// //