Klantenservice
Veel gestelde vragen
Contact
Bezoekadres
Klantenservice
Verzenden
- Voor 17.00 uur besteld, vandaag verzonden
- 2-4 werkdagen verwerkingstijd
- 8-10 werkdagen verwerkingstijd
Wij verzenden onze bestellingen via DPD en PostNL.
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €4,95 voor bestellingen onder €50,00. Bestellingen boven €50,00 verzenden wij gratis. Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €7,95 voor bestellingen tot €100,00. Boven €100,00 verzenden wij gratis. De tarieven voor overige landen worden zichtbaar tijdens het afronden van de bestelling in stap twee.
België | Hongarije | Monaco | Slovenië |
Brazilië | Ierland | Nederland | Slowakije |
Bulgarije | Italië | Nieuw-Zeeland | Spanje |
Canada | Japan | Noorwegen | Tsjechië |
Cyprus | Kroatië | Oostenrijk | Turkije |
Denemarken | Letland | Polen | Verenigd Koninkrijk |
Duitsland | Litouwen | Portugal | VEA |
Estland | Luxemburg | Roemenië | Verenigde Staten |
Finland | Malta | San Marino | Zweden |
Frankrijk | Marokko | Singapore | Zwitserland |
Griekenland |
Voor de meeste bestellingen maken wij gebruik van DPD. DPD bezorgt ook op zaterdag. Grote bestellingen zoals bokszakken worden met een andere vervoerder verzonden welk niet op zaterdag bezorgd. Voor meer informatie kun je ons een bericht sturen via bovenstaand contactformulier.
Retourneren
Je krijgt bij ons 100 dagen bedenktijd vanaf het moment dat jouw bestelling is bezorgd.
- Je hebt de bestelling minder dan 100 dagen geleden ontvangen.
- De verpakking is nog intact en kaartjes zijn aangehecht.
- Het product verkeerd in nieuwstaat.
Ja, maar de korting die je hebt gekregen van ons komt hierdoor te vervallen.
Wanneer je een kickboks set bij ons besteld, bestel je een gebundeld product welk bestaat uit handschoenen en scheenbeschermers. Doordat je een set besteld krijg je van ons 10% korting op de aankoopprijs. Wanneer je één van de twee producten retourneert vervalt de korting, omdat je geen gebruik meer wenst te maken van de set aanbieding.
Wens je wel gebruik te maken van de korting dan dien je voor de juiste maat een nieuwe bestelling te plaatsen voor het hele set en de eerdere bestelling ook in zijn geheel te retourneren. Wij kunnen de korting niet op een andere manier verwerken.
Ruilen
Bestellingen
Wanneer je een pre order bij ons plaatst voor een uitverkocht artikel geven wij een verwachte leverdatum aan. Aangezien het hier om een verwachting gaat kan het zijn dat deze datum wijzigt. Is deze inmiddels verstreken? Neem dan contact met ons op via bovenstaand contactformulier.
- Een pakket wordt geweigerd aan de deur.
- Het adres is onjuist.
- Het pakket is afgeleverd op een servicepunt en nooit opgehaald.
Onze excuses! Het is natuurlijk onwijs vervelend wanneer zoiets gebeurd. Gelukkig kunnen we met ons systeem inzien wat er verkeerd is gegaan en dit voor je rechtzetten. Graag willen we je vragen om via bovenstaand contactformulier ons een bericht te sturen. Vermeldt hierin jouw bestelnummer en wat er mis is gegaan, dan gaan we direct voor je aan de slag! Je kunt dit doen tot 14 dagen nadat je jouw bestelling heb ontvangen. Na deze tijd kunnen we jouw bericht helaas niet meer in behandeling nemen.
Garantie
Webshop
- iDeal
- PayPal
- Klarna
- AfterPay
- MasterCard
- Visa
- American Express
- Apple Pay
- Google Pay
- Maestro
- Bancontact / Mister Cash
- Bankoverschrijving
- Kies de producten uit die je wilt hebben en plaats ze in jouw winkelwagen.
- Klik op jouw winkelwagen rechtsboven en kies voor bestelling afronden.
- Vervolgens kies je voor één van deze opties: 1. Inloggen 2. Afrekenen als gast 3. Registreren
- In het volgende veld vul je alle benodigde gegevens in.
- Hierna klik je rechtsonder op volgende stap.
- Kies de gewenste verzendmethode en klik weer rechtsonder op volgende stap.
- Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode en klik je rechtsonder op volgende stap.
- Check of jouw bestelling klopt en kies rechtsonder voor kopen.
- Hierna dien je de instructies op te volgen van de door jouw gekozen betalingsprovider.
- Is de betaling gelukt? Dan is je bestelling geslaagd en ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Tip: heb je deze niet gekregen? Check dan ook even je spamfolder of map met ongewenste e-mail.
Kom je er toch niet uit? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.
Helaas komen onze e-mails regelmatig in de map ongewenste e-mail of spam folder terecht. We adviseren je dan ook om eerst in deze mappen te kijken. Heb je ook hier geen bericht van ons ontvangen? Check dan ook even of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven. Kom je nog steeds niet verder? Stuur ons dan een bericht via bovenstaand contactformulier. We zijn er om je te helpen.